ESG- kommunikation

Få vores hjælp til at forme budskabet om din virksomheds grønne initiativer, og rådgive i, hvordan du kommunikerer om jeres sociale og lokale engagement. Kommunikationen skal have et strategisk udgangspunkt og støtte op om de mål, du har sat.
Dermed sikrer du, at den kommunikation, vi sammen udvikler omkring din virksomheds ESG-aktiviteter, overholder Forbrugerombudsmandens regelsæt for virksomheder om miljømarkedsføring. Du får koblet kommunikationen sammen med dine udvalgte verdensmål, der understøtter virksomhedens ESG-ambitioner. Udbyttet bliver indarbejdelse af relevante og meningsfulde ESG-budskaber i din kernefortælling og daglige kommunikation på tværs af kanaler og målgrupper. Formålet er at synliggøre jeres vision om at tage ansvar for en kommende generation af både kunder og medarbejdere, som har den grønne, sociale dagsorden som topprioritet.
Det kan være udbytterigt at fortælle om dit ESG arbejde på den »rigtige« måde:
- Du undgår Greenwashing og greenhushing
- Du dokumenterer indsatsen og lever op til leverandør- og lovkrav
- Du får en styrket position i markedet
- Du tiltrækker relevant og kvalificeret arbejdskraft
- Du fortæller om jeres sociale og lokale engagement
- Du overholder Forbrugerombudsmandens regelsæt om miljømarkedsføring
- Du kobler kommunikationen med dine udvalgte verdensmål
- Du får indarbejdet dine ESG-budskaber med kernefortælling og daglig kommunikation
- Du synliggør jeres vision om at tage ansvar for en kommende generation af kunder og medarbejdere.